توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی

بهشتی راد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از ابتدای این اپیدمی تا کنون ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار کرمانشاهی توزیع شده است.

سعید بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در سال جاری چهار مرحله بسته معیشتی کمک مومنانه توزیع شده، که با توجه به جمعیت زیاد شهرستان کرمانشاه و به تبع آن تعداد فراوان نیازمندان و شهرک های حاشیه نشین و آسیب دیدگان از کرونا، تا کنون ۴۰ هزار بسته در بین محرومین این شهرستان توزیع شده است.

 

وی باشاره به دستگاه های اجرایی در این رزمایش ،خاطر نشان کرد: در این راستا سپاه، خیرین ، نهاد های انقلابی مانند بسیج مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، بنیاد علوی کمک کردند و مجموعه این کمک ها ۴۰ هزار بسته معیشتی را تشکیل داده و تا کنون نیز بیش از ۵۰ هزار بسته به صورت رسمی توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه  استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام این توزیعاترزمایش ها لبیک به فرمان رهبر انقلاب است که فرمایش کرده اند دست محرومین را با توجه به وضعیت پیش آمده از کرونا بگیرید از طرفی در بحث کرونا با توجه به آماری که از شبکه بهداشت و سایر ارگان های مرتبط گرفته شده، به محرومینی که به این بیماری مبتلا بودند کمک هایی در جهت رفع برخی مشکلات انجام دادیم.

 

بهشتی راد اظهار کرد: در حال حاضر برای کمک به چرخه سالمندان و بیماری های پرخطر ورود کردیم، که در شهرستان کرمانشاه ۱۱۰ هزار بیمار زمینه ای و سالمند داریم و تا به حال قریب به ۵۰ هزار نفر را از خدمات بهداشتی و معیشتی ما بهره مند شده اند و امیدواریم تا پایان سال کل این ۱۱۰ هزار نفر را خدمات دهی خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1025031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha