مسابقه نماز و دستاوردهای انقلاب در الیگودرز برگزار شد

حجت الاسلام مرادی گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه مجازی با موضوع نماز و دستاوردهای انقلاب اسلامی در الیگودرز برگزار شده است.

حجت الاسلام « علیرضا مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران ستاد اقامه نماز شهرستان الیگودرز با همکاری مسجدالنبی(ص) کوی دانشگاه(مسکن مهر)مسابقه مجازی با موضوع نماز و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برگزار کرده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع) الیگودرز اظهار داشت: شرکت برای عموم علاقمندان در این مسابقه آزاد است.

 

وی بیان کرد: ترویج آرمان های انقلاب اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز اول وقت مهم ترین هدف برگزاری این مسابقه است.

 

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت تقویت وحدت و همدلی است، افزود: وحدت حول محور پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان را خنثی می کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برکات انقلاب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اذعان داشت: تقویت وحدت و همدلی در بین مردم مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع) اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد انقلاب اسلامی و خونپاک شهیدان است.

 

حجت الاسلام مرادی افزود: همه باید با تمام توان از این نظام و انقلاب حمایت و نسل جوان جامعه را با دستاوردها و پیشرفت های آن آشنا کنیم.

 

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه و مطالعه محتوای موجود در لینکهای زیر شامل دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه «مساجد و نماز https://farhangesadid.ir/0000FL  و دستاوردهای ستاد اقامه نماز در ۴۰ سالگی انقلاب پاسخهای صحیح سوالات بالا را پیدا نموده، بهمراه نام ونام خانوادگی، نام پدر، کدملی و تاریخ تولد خود تا ساعت 16روز  دوشنبه 20 بهمن 99 به شماره 09370754361 در واتساپ پیامک نمایند.

کد خبر 1025127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha