توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

مرحله هشتم رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا، با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز دوشنبه (۲۰ بهمن)، مرحله هشتم رزمایش «همدلی و کمک‌های مومنانه» ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در گچساران برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن گرامیداشت دهه پرفروغ فجر انقلاب گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان امسال مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تاکنون ۱۳ هزار بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان و  افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

«باقر پسنده»، تصریح کرد: بنابراین امروز به طور رسمی شاهد مرحله هشتم رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی دیگر در این شهرستان کلید خورد.

 

وی افزود: این بسته های معیشتی شامل (برنج، روغن، تن ماهی، شکر، چای، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، قند و حبوبات) است که ان شاءالله در مراحل بعدی نیز تمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

 

پسنده اظهار کرد: باید توجه داشت که از آغاز بیماری کرونا در کشورمان، سپاه پاسداران هم در کنار دیگر نهادها در عرصه خدمت رسانی به هموطنان پیشقدم بود، بنابراین در این راستا نیز سپاه ناحیه گچساران در بحث کمک های مومنانه و رزمایش مواسات تا ریشه کنی کامل این ویروس کنار مردم ایستاده است.

 

وی خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه گچساران در دیگر عرصه های محرومیت زدایی همچون تامین جهیزیه زوج های جوان، طرح های آبرسانی به مناطق محروم و روستاها، ساخت واحدهای مسکونی مددجویان، طرح های اشتغالزایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و نیز کمک رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان، همچنان پای کار خواهد بود.

 

گفتنی است؛ رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان، مبنی بر رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» به حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، تاکید کردند.

 

در همین راستا، رزمایش «کمک مومنانه» به منظور یاری رساندن به افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت سپاه ناحیه گچساران از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه خواهد داشت.

 

بر این اساس، تاکنون هشت مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران به تعداد ۱۳هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

 

کد خبر 1025172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha