۳۹۸ پروژه گروه های جهادی همزمان با دهه مبارک فجر در فارس به بهره برداری رسید

سردار بوعلی گفت: ۳۹۸ پروژه گروه های جهادی در حوزه مسکن محرومین، ساخت حسینیه و حوزه های عام المنفعه دیگر همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 20 بهمن) در آئین گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ بهمن و اجرای مرحله دوم طرح «نذر رهایی» گفت: در دومین مرحله از طرح «نذر رهایی»، 110 زندانی جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد که 27 نفر بانوان زندانی هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در مرحله اول این طرح نیز ۱۶۳ زندانی آزاد شدند و همکاری ستاد دیه فارس، اداره کل زندان ها و دستگاه قضایی استان، خیران، دستگاه ها و مسئولان مشارکت کننده در این طرح قابل تقدیر است.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های زندانیان نیازمندان بیان کرد: با هدف حمایت از زندانیان نیازمند امروز  ۴۰ بسته معیشتی نیز به خانواده این زندانیان اهدا می شود.

سردار بوعلی از به نتیجه رسیدن پروژه گروه های جهادی همزمان با دهه فجر خبر داد و بیان کرد: 398 پروژه گروه های جهادی در حوزه مسکن محرومین، ساخت حسینیه و حوزه های عام المنفعه دیگر همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: توزیع بیش از ۲ میلیون بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه در استان فارس در سطح کشور قابل توجه بوده است و از طریق سامانه «توکاد» نیز بیش از یک میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند استان جمع آوری شده است.

خاطر نشان می شود، آئین گرامیداشت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و اجرای مرحله دوم طرح «نذر رهایی» با حضور استاندار فارس، رئیس کل دادگستری استان و فرمانده سپاه فجر به میزبانی اداره کل زندان های استان فارس برگزار شد.

کد خبر 1025196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha