رژه خودرویی در روز ۲۲ بهمن جایگزین راهپیمایی می‌شود

سیدمحمدی با اشاره به اینکه رژه خودرویی در روز ۲۲ بهمن جایگزین راهپیمایی می شود گفت:شرکت مسئولان و عموم مردم در این مراسم مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز (دوشنبه، 20بهمن) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد که باید پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه تا پایان سال یک سری از پروژه ها با اعتبار 30 میلیارد تومان به مرحله افتتاح می‌رسد افزود: سه واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی این شهرستان فعال شد.

 

وی با اشاره به اینکه رژه خودرویی در روز 22 بهمن جایگزین راهپیمایی می شود گفت: شرکت مسئولان و عموم مردم در این مراسم مورد تاکید است.

 

سیدمحمدی با اشاره به آمار نزولی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان تصریح کرد: شهروندان مسئولانه به موضوع کرونا نگاه کنند و مراقبت لازم نسبت به خود و خانواده داشته باشند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه تعطیلی بازارهای روز و محلی سبب ضربه خوردن به کسب و کار دست فروشان می‌شود اما ما اجبارا این کار را انجام می‌دهیم تا از افزایش ویروس کرونا در سطح شهرستان کاسته شود خاطرنشان کرد: از هفته آینده متولیان برگزاری این بازارها با ایده و برنامه ریزی‌مناسب، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازار مج ها را استقرار درست دهند.

 

وی با اشاره به برخورد با قلیانسراها و قهوه خانه‌ها اظهار  کرد: جمعیت زیاد در این مکان ها سبب افزایش کرونا می‌شود که این موضوع در روستاها بیشتر به چشم می خورد.

 

سیدمحمدی بر برخورد جدی با قهوه خانه تاکید کرد و افزود: ۸۵ درصد بیماران کرونایی افراد بالای ۶۵ سال هستند که حضور آنها در قهوه‌خانه‌ها مشهود است در این راستا دستگاه های نظارتی بر قهوه خانه‌هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تمام دستگاه ها ملزم به همکاری با ستاد انتخابات شهرستان هستند.

کد خبر 1025202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha