عدم وابستگی به بیگانگان، از دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام سرلک، با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب در عرصه های مختلف، گفت: عدم وابستگی به استکبار، از دستاوردهای مهم انقلاب است.

حجت الاسلام« مهدی سرلک»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهارداشت: انقلاب به معنای واقعی به ملت و کشور عزّت داد و از ذلّت وابستگی به بیگانگان و استکبار نجات داد.

 

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در طول ۴۲ سال بی نظیر است، افزود: در عرصه سیاسی  نظام دیکتاتوری طاغوت سرنگون و مردم‌ سالاری دینی جایگزین شد و آزادی و بینش و مشارکت سیاسی افزایش و استقلال در سیاست خارجه حاصل شد.

 

وی ادامه داد: در عرصه فرهنگی نفی مظاهر غربی و اشاعه فرهنگ اسلامی، ارتقاء‌ جایگاه زنان در جامعه، ایجاد روحیه خودباوری، گسترش فرهنگ‌ مردم سالاری دینی، گسترش فرهنگ استقلال طلبی و استکبارستیزی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی شاهد افزایش چشمگیر توسعه و عمران و تولید محصولات کشاورزی و همچنین در بخش صنعت نفت، فولاد، پتروشیمی، سیمان و معادن رشد فوق العاده و در بهداشت و درمان قطب درمان‌ در منطقه هستیم.

 

وی یادآور شد: در عرصه علمی، رشد قابل توجه آموزش و پژوهش، دستیابی به علوم و فناوری های سطح اول جهان در هسته ای، نانو، ماهواره و لیزر یافت قابل توجه و در تولید علم جزء رتبه های برتر هستیم.

 

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: نکته قابل تأمل اینکه همه این دستاوردها در سخت ترین شرایط تحریم و تهدید و فشارهای سیاسی و اقتصادی به دست آمده است.

 

کد خبر 1025210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha