مسابقه نقاشی «انقلاب اسلامی» در دهه مبارک فجر برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس با بیان اینکه مسابقه نقاشی «انقلاب اسلامی» در دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: این مسابقه برای سنین ۶ تا ۱۷ سال برگزار شده است و تا ۲۲ بهمن علاقمندان مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

«علی عاملی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس جهت بزرگداشت دهه مبار فجر اقدام به آذین بندی مسجد و محله کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس با بیان اینکه مسابقه نقاشی «انقلاب اسلامی» طی دهه مبارک فجر برگزار شده است، افزود: این مسابقه برای سنین 6 تا 17 سال با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع «شهید سلیمانی» در این کانون بیان کرد: برگزاری این مسابقه نیز برای سنین 12 تا 21 سال در دستور کار قرار گرفته بود و تا 22 بهمن علاقمندان مهلت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

 

عاملی با بیان اینکه روز 22 بهمن رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود، ادامه داد: در این روز به گلزار شهدای روستای هودر خواهیم رفت و بحث گلباران و غبارروبی آن در دستور کار داریم.

 

مدیر کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس در پایان عنوان کرد: روز 22 بهمن جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی به همراه مسابقه پیاده روی در کانون برگزار خواهد شد.

کد خبر 1025381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha