تجلیل و تکریم از حافظان و دانش آموزان قرآنی جامعه القرآن کاشان

همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، محفل قرآنی همراه با تجلیل و تکریم از حافظان و دانش آموزان قرآنی جامعه القرآن کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، محفل قرآنی ویژه این ایام با حضور استاد مجید عربی مدیر موسسه جامعه القرآن و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه و معلمان و مربیان مدرسه برگزار شد.

 

در این مراسم که به همت موسسه جامعه القرآن الکریم کاشان و دبستان دخترانه جامعه القرآن برگزار شد، قاری ممتاز و معاون آموزشی موسسه جامعه القرآن ، استاد محمدابراهیم بلوچ به تلاوت آیات قرآن کریم پرداخت و حافظان  ممتاز قرآن خانم ها فاطمه و فائزه نظام پور به اجرای برنامه قرآنی پرداختند که با تشویق و تحسین حاضران همراه شد.


دراین محفل قرآنی ، فهیمه گل آرایی  مدیر دبستان جامعه القرآن ضمن خیرمقدم به حاضران و دختران و والدین آنان که از طریق آنلاین و فضای مجازی این محفل قرآنی را همراهی می کردند، هدف از برگزاری این محفل قرآنی را تکریم و تجلیل از حافظان و فعالان قرآنی مدرسه به عنوان دستاورد معنوی نظام و انقلاب اسلامی برشمرد.

 

مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی هم در این مراسم طی سخنانی حدوث و خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی را معنویت و ارتباط قلبی مردم با قرآن و اهل بیت (ع) دانست و ضمن تقدیر از زحمات مجید عربی استاد و پیشکسوت قرآنی کاشان افزود: به برکت خون شهدا و زحمات مجدانه استاد عربی و موسسه جامعه القرآن  امروز در چهل و دومین یادمان انقلاب اسلامی شاهد پرورش و تربیت بیش از ۸۵۰ حافظ کل قرآن فقط  فارغ التحفیظ از این موسسه هستیم.

 

سید عبدالرضا تولیت در ادامه از استاد عربی به عنوان سردار تربیت حافظان قرآن کاشان یاد کرد و  خطاب به مسئولان اداره آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: گفتمان سازی سند تحول آموزش و پرورش در مدیران و معلمان و مربیان در تربیت و پرورش نسل قرآنی و انس با قرآن و معارف اهلبیت (ع)  و پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن در مطالبه مقام معظم رهبری از ضروری ترین نیازهای امروز مدارس در طراز انقلاب اسلامی است.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: بر اساس فرموده رهبری معظم انقلاب، امروز هرکس در هر نقطه از این کشور فقط یک آیه ازقرآن  راتبیین نماید به نظام جمهوری اسلامی کمک کرده است.

 

در ادامه این محفل قرآنی از خانم زینب ابن علی حافظ کل قرآن کریم و  رتبه چهارم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی و همسر قرآنی نامبرده به عنوان زوج موفق قرآنی تکریم و تقدیر شد. همچنین تقدیر از خانم فاطمه مورسیان حافظ قرآن و دانشجوی موفق رشته پزشکی و تقدیر از جمعی از دختران فعال و ممتاز قرآنی دبستان جامعه القرآن و قرائت دعای ختم قرآن توسط استاد عربی از دیگر برنامه های این محفل قرآنی بود./

کد خبر 1025413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha