برگزاری مانور بسیجیان بنیاد شهید و اعلام آمادگی برای دفاع از حریم ولایت و کشور

زرین جویی، از برگزاری مانور ویژه نیروهای بسیجی بنیاد شهید در سطح استان خبر داد و گفت: این مانور در راستای از حریم امنیت، از حریم ولایت و کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود زرین جویی»، امروز(21بهمن) در حاشیه برگزاری مانور ویژه بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امروز ۲۱ بهمن ماه به عنوان روز انقلاب اسلامی، مکتب سلیمانی، جبهه مقاومت و استکبارستیزی است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: این مانور در سطح استان به عنوان آمادگی در جهت مبارزه با هرگونه تحرک و تعرض به امنیت و آسایش مملکت برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: بسیجیان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ساماندهی شدند و آمادگی لازم را در اجرای طرح دفاع از مقر دارند.

 

زرین جویی بیان کرد: به پاس پاسداشت آن نیروهای بسیجی و ایثارگر که از دین، مملکت و آرمان های ما رفتند و دفاع کردند، بسیجیان امروز آمادگی لازم را در برابر هرگونه تحرک دشمن دارند، امروز آماده هستند که از حریم امنیت، از حریم ولایت و کشور دفاع کنند.

 

وی عنوان داشت: نظارت بر دوربین ها و تعیین اپراتور دوربین ها، نیروهای امدادگر و وظیفه نظارت بر درب های ورودی و خروجی سازمان و در بحث آتش نشان، پشتیبانی و تدارکات، در فضای مجازی و بحث مستند سازی و...نیروهای ما آمادگی لازم را خواهند داشت و با هماهنگی لازم جایگاه هر کدام از نیروها مشخص شده است.

کد خبر 1025793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha