برگزاری راهیپمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در لرستان

راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در پی شیوع بیماری کرونا و با هدف رعایت پروتکلا های بهداشتی امسال راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری در سراسر مناطق شهری و روستایی استان برگزار شد.

 

امسال مردم بجای پیاده روی یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزاری کردند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر خودروهای خود نصب کرده اند.

 

راهپیمایی مردم ولایتمدار لرستان از ساعت ۱۰ صبح در سراسر نقاط شهری ور روستایی استان برگزار شد و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی سالروز پیروزی شکوهنمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 

امروز نیر در چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب مردم ولایت مدار و انقلابی استان لرستان به میدان آمدند تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کنند در میدان دفاع از انقلاب و پای عهد خود با انقلاب اسلامی ثابت قدم ایستاده اند.

 

مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۹۹ در خرم‌آباد از میدان ۲۲ بهمن آغاز و  در مسیر خیابان انقلاب تا مصلی‌الغدیر برگزار شد.

 

راهپیمایان با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبرآزاده آماده ایم آماده، 22 بهمن ماه یوم الله یوم است یوم الله، بار دیگر خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام  مقدس اسلامی به نمایش گذاشتند.

 

کد خبر 1026035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha