جشن ۲۲ بهمن جشن بیعت با ولایت است

سقاء گفت: جشن ۲۲ بهمن جشن بیعت با ولایت است و ملت ایران قدرت انقلابی خود را در معرض نمایش جهانیان قرار داده اند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سردمداران آمریکایی باید از حماسه ملت ایران در یوم الله 22 بهمن درس بگیرند که در مقابل ارادت این ملت نمی توانند ایستادگی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: جشن 22 بهمن جشن بیعت با ولایت است و ملت ایران قدرت انقلابی خود را در معرض نمایش جهانیان قرار داده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: دهه فجر را در شرایط جشن گرفتیم که بیماری کرونا بسیاری از برنامه ها را تحت الشعاع قرار داد اما مردم نقش انقلابی خود را به خوبی ایفا کردند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: تبلور شعار «ما قوی هستیم» را در یوم الله 22 بهمن ماه با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری در سراسر کشور به نمایش گذاشته شد.

 

وی اعلام داشت: بیماری کرونا نیز حریف نمایش جشن های پیروزی انقلاب اسلامی نشد و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صحنه های باشکوه و جلوه های ماندگار از اقتدار انقلاب به نمایش گذاشتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: قدرت انقلاب اسلامی ریشه در حضور مردم دارد و این حضور همیشه در راهپیمایی ها و صحنه های مختلف انقلاب توسط مردم ثبت و ضبط شده است.

 

سقاء تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد نیز به نوبه خود در برنامه های مختلف قرآنی، فرهنگی، اجرای سرود و نصب پرچم در معابر عمومی نقش مهمی در برنامه های یوم الله دهه فجر داشتند.

 

کد خبر 1026039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha