برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی

مردم شهید پرور کرمانشاه بار دیگر به فرمان رهبر خود لبیک گفته ودر سالروز پیرورزی انقلاب با ترئئی خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه های خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ماه امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بدون تجمع مردم و در راستای حفظ سلامت مردم به صورت خودرویی در کرمانشاه و دیگر استان های کشور برگزار شد.

 

براساس این گزارش، این مراسم همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۰ امروز از میدان آزادی کرمانشاه شروع  با حضور خودروهای شخصی ، دولتی و موتورسوران در میدان فردوسی به پایان رسید.

 

در این مراسم تمامی خودروهای شخصی، خودروهای امدادی، خودروهای ورزشی، انتظامی، موتورسیکلت‌های معمولی و سنگین و دوچرخه سواران با به همراه داشتن پلاکادرهایی با شعار «مرگ بر آمریکا» ،«مرگ بر اسراییل» ، «آمدیم حاضری بزنیم» «۲۲ بهمن ماه یومالله است یوم الله» و برافراشتن  پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در طول مسیر با بوق زدن و روشن کردن چراغ های خودروهای  خود ابراز شادی خودرا به عرصه نمایش گذاشتند.

 

 در طول مسیر راهپیماییبلندگوهایی مستقر شده بود که از آن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل،مرگ بر انگلیس، مرگ بر فتنه‌گر به گوش می رسید.

 

گفتنی است، شورای تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ابتدای مراسم پرچم و پلاکاردهای ۲۲ بهمن بین خودروهای شرکت کننده توزیع شد .

 

همچنین، عده‌ای از مردم و مدیران نیز به صورت پیاده در پیاده رو محدوده میدان آزادی تا فردوسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در طول مسیر حرکت می کردند.

 

امروز مردم شهید پرور استان کرمانشاه  با شرکت پرشور خود در این راهپیمایی به دشمنان ثابت کردند تا پای جان در کنار این نظام مقدس ایستاده و هرگز اجازه نخواهند داد ذره از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

کد خبر 1026067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha