آمار مبتلایان به کرونا به ۶۴ هزار و ۹۱۲ نفر افزایش یافت

کوشکی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۴ هزار و ۹۱۲ نفر در لرستان به کرونا مبتلا شده و یک هزار و ۳۲۷ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی»، امروز(21بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تاکنون 198هزار و 294نمونه مشکوک تست مخاطی کرونا به آزمایشگاه های تشخیص استان ارسال شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تاکنون پاسخ 197 هزار و 641 مورد اعلام شده است، افزود: این تعداد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های مرجع استان132 هزار و 722مورد منفی اعلام شده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد مبتلایان به کرونا به ۶۴ هزار و 912 نفر رسیده است، عنوان داشت: تاکنون یک هزار و  327نفر از مردم این استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند.

 

کوشکی بیان داشت: شهرستان های خرم آباد، دورود، الیگودرز، پلدختر، دلفان و سلسله در وضعیت زرد(خطر متوسط) و شهرستان های بروجرد، ازنا، کوهدشت، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی (کم خطر) شیوع کرونا قرار دارند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: تغییر رنگ برخی از شهرستان های از رنگ آبی به زرد عادی انگاری سبب خیز مجدد بیماری خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: از مردم درخواست می شود همچنان پروتکل های بهداشتی ار رعایت از حضور غیر ضروری در اجتماعات پرهیز کنند.

 

کد خبر 1026092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha