جمهوری اسلامی همچنان به توسعه و پیشرفت خود همراه با امید ادامه می‌دهد

شریعتی با بیان اینکه خوشبختانه جمهوری اسلامی همچنان به حرکت، توسعه و پیشرفت خود همراه با امید ادامه می‌دهد گفت: مسیرهای توسعه و پیشرفت ادب و فرهنگ، ساخت مدارس، مراکز آموزشی و کانون‌های تربیتی به شکل فزاینده‌ای پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۲ بهمن) در آئین آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۸ کلاسه میثاق اندیمشک، با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: دسیسه‌های دشمنان، شیطان‌های امروزی و استکبار جهانی با لطف پروردگار و رهبری‌های داعیانه و حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همت و در صحنه بودن ملت ایران یکی پس از دیگری نقش بر آب شدند.

 

استاندار خوزستان افزود: کسانی که می‌خواستند چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را نبینیم و افرادی که تابستان داغ را برای این مردم و این مملکت پیش‌بینی می‌کردند، اکنون اثری از آنها نیست و کنار زده شدند.

 

وی اذعان کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی همچنان به حرکت، توسعه و پیشرفت خود همراه با امید ادامه می‌دهد و اکنون هم چهل و دومین سالگرد پیروزی این انقلاب را جشن گرفته و وارد چهل و سومین سالگرد آن می‌شویم.

 

شریعتی تصریح کرد: مسیرهای توسعه و پیشرفت ادب و فرهنگ، ساخت مدارس، مراکز آموزشی و کانون‌های تربیتی در این منطقه و سایر مناطق به شکل فزاینده‌ای پیش می‌رود.

 

وی عنوان کرد: مدارس فرسوده‌ای در استان خوزستان وجود داشت که با حمایت‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته و با همت و هماهنگی مدیرکل نوزسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به صورت مستمر در شهرها و مناطق مختلف شاهد بهره‌برداری، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آن مدارس هستیم.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: مدرسه میثاق اندیمشک که به عنوان یک مجتمع آموزشی به حساب می‌آید، با دارا بودن تمامی مقاطع تحصیلی، طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش می‌رود و ظرف ۲ سال آینده افتتاح می‌شود و دانش‌آموزان نیز می‌توانند از این فرصت پیش آمده جهت تحصیل و پس از آن توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.

کد خبر 1026169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha