با نمایش «آدم ها» شیرین اتحادیه به گالری شیرین آمد

نمایشگاه «آدم ها» با نمایش آثار نقاشی «شیرین اتحادیه» در گالری شیرین برپا شد.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه نقاشی شیرین اتحادیه با عنوان «آدم‌ها» از 24 تا 6 بهمن در گالری شیرین برپا شده است.

شیرین اتحادیه پیش از این نمایشگاه نیز « در غیاب آدم‌ها » را در گالری شیرین برپا کرده است و این بار با نمایشگاه «آدم‌ها، دیروز، امروز و همیشه» به گالری شیرین آمده است.

شیرین اتحادیه در باره  نمایشگاه «آدم ها» می‌گوید: ‌نقاشی آدم‌ها در این نمایشگاه را باید خودتان نگاه و حس‌تان را نسبت به آنها تجربه کنید.  در بیشتر تابلوها آن‌ها کنارهم هستند و از هم بیگانه.


«ویکتوریا لَتیشوا» درباره آثار نقاشی شیرین اتحادیه می‌گوید: شیرین اتحادیه از طریق رنگ‌های گامای ماورایی روی بوم‌هایی به‌اندازه ابر، ما را با احساسات غیرمنتظره روبرو می‌کند. این هنرمند با ایده‌ای از جهان انتزاعی  و با قصد گشودن یک راز مرموز حقیقت مطلقی را ارائه می‌دهد که  وابسته به او و مخاطبان است. آثار هنری او زنانه و قوی است و قلمرو حرکتی ابدی را آشکار می‌کند - حرکت  زندگی مانند وزش باد در یک دشت یا حرکت کاروانی که به قطب دیگری مهاجرت می‌کند. احساسات غیرمنتظره در هر حرکتی مشهود است؛ غم، اندوه یا مالیخولیا، یا استقبال از هر احساس دیگری از خلقت انسان بازی بین تکنیک‌ها و رنگ‌های لطیف ما را به سمت ابت معنوی که در هر موجودی وجود دارد سوق می‌دهد. نقاشی شیرین اتحادیه باعث می‌شود مخاطب زندگی را ستایش کند.

 

شیرین اتحادیه تحصیلات خود را در پلی تکنیک ثاوت بانک لندن و سپس مدرسه لوور پاریس به پایان برد. او  در سال ۱۳۵۸ کتاب آزاد را در تهران افتتاح کرد.

نمایشگاه نقاشی «آدم‌ها» از 24 تا 6 بهمن در گالری شیرین برپاست، علاقه‌مندان  برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳ شماره ۵ مراجعه کنند.

کد خبر 1026607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha