با حفظ وحدت حول محور ولایت از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار انقلاب اسلامی گفت: با حفظ وحدت حول محور ولایت از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: طبیعتا مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی باور حضور سیاسی دین در جامعه است. دین اسلام یک دین همه جانبه گرا است و بعد اجتماعی بشر را کنار نگذاشته است و فقط برای ابعاد فردی و رشد فردی افراد برنامه نداشته است بلکه برای حضور افراد در جامعه نیز برنامه دارد و اسلام یک برنامه کامل زندگی در امور اجتماعی و سیاسی را معرفی می کند و انقلاب اسلامی به خوبی این حضور را در جامعه نشان داد.

 

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در واقع انقلاب اسلامی نشان داد این بعد مهم از اسلام در جامعه بشری زمینه ساز حضور حضرت بقیه الله است که این موضوع بر اساس محوریت امام و وحدت بین مردم ایجاد شد و امام رهبری دقیقی داشتند و توانستند مردم را حول محور ولایت جمع کنند.

 

وی ادامه داد: امروز می توانیم بگوییم این دستاورد و انقلاب اسلامی باعث پیشرفت و تعالی کشور شده است و حفظ این دستاورد در گروی حفظ وحدت ملی حول محور ولایت فقیه است. همان طور که امام راحل فرمودند گوش به فرمان ولی فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، آثاری که از ابتدا تا الان انقلاب اسلامی ما در زمینه پیشرفت با همه محدودیت هایش را داشته است را باید همواره مورد تاکید قرار دهیم و آنها را ارج نهیم و بدانیم اینها کار ملت است.

 

این عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در واقع مردم ایران اسلامی نشان دادند که اگر در دامن اسلام قرار گیرند، می توانند به اسلام حقیقی عمل کنند و به این پیشرفت ها دست یابند و در چشم جهانیان عزت پیدا کنند. ما در زمینه های مختلف در حال حاضر بین کشورهای متعدد پیشرفت های قابل توجه ای داشته ایم. قطعا ایران قبل از انقلاب با ایران بعد از انقلاب به مراتب رشد و ترقی اش در زمینه های مختلف بیشتر بوده است.

 

وی بیان کرد: درست است که ما از ابتدای انقلاب با تحریم، جنگ و تهدید دشمنان مواجه بوده ایم ولی در سایه همه این سختی ها و با همه نابسامانی های داخلی که داشته ایم، توانستیم با فرهنگ انقلابی که در وجود مردم نهادینه شده بود، مسیر ترقی را طی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: توانستیم در زمینه های نظامی و امنیتی اقتدار لازم را به دست آوریم و امیدواریم حول محور ولایت و با حفظ وحدت و اجتناب از مسایل جناحی، سیاسی و حزبی همین مسیر را با موفقیت طی کنیم.

 

کد خبر 1026655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha