جامعه ای که می خواهد مهیای ظهور باشد، باید با قرآن مانوس باشد

آیت الله دژکام با اشاره وضعیت جامعه از لحاظ قرآن خوانی اصلا خوب نیست، گفت: جامعه ای که می خواهد مهیای ظهور باشد، باید با قرآن مانوس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 26 بهمن) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه ایجاد تشکیلات صحیح نیست، گفت: ما می خواهیم کار قرآنی برای سال آینده انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه سال آینده 2 بار میلاد حضرت مهدی (عج) را خواهیم داشت، تاکید کرد: در بیانیه «گام دوم» آمده است که جامعه باید برای ظهور آماده شود و جامعه ای که می خواهد مهیای ظهور باشد، باید با قرآن مانوس باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره وضعیت جامعه از لحاظ قرآن خوانی اصلا خوب نیست، اظهار کرد: حتی در قرائت قرآن ابتدای جلسات هم برخی اوقات قرآن را غلط می خوانند که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با یادآوری این مطلب که نهادهای مردمی جلسه قرآنی و عترت استان را در هفته گذشته برگزار کردند، امروز سعی شده است چارچوبی ایجاد شود که مدیران هم هماهنگ باشند، افزود: این همه کارگروه چه دردی دوا می کند و این همه ساختار و سامانه چه می کند ما دنبال کار اصلی هستیم و مردم آن را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه اگر کاری که در حال انجام است، آن را درست سامان دهیم، رشد می کند و هماهنگ سازی مهم است، اضافه کرد: هر کدام از ما در عرصه ترویج فرهنگ قرآن و عترت برداریم و در چارچوب این ساختارها نمانیم باید برویم دنبال اینکه عملیاتی کار انجام شود.

آیت الله دژکام پیرامون جلسه اعتاب مقدس در مورد برنامه های قرآنی هم گفت: مشارکت با سایر اعتاب مقدس را پیرامون موضوع قرآنی خواهیم داشت.

کد خبر 1027051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha