۴۵۰۰ نشست فرهنگی ویژه خواهران حوزه علمیه خراسان برگزار شده است

بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نشست فرهنگی در پاییز ۹۹ توسط مدارس خواهران حوزه علمیه خراسان در موضوعات «اخلاق و تهذیب»، «قرآن و عترت»، « سیاست و جامعه» و «ایثار و شهادت»، با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه به دوصورت حضوری و مجازی برگزارشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدارس علمیه خواهران این حوزه در پاییز ۹۹، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نشست فرهنگی با موضوعات «اخلاق و تهذیب»، «قرآن و عترت»، « سیاست و جامعه» و «ایثار و شهادت»، را با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان به دو صورت حضوری و مجازی، برگزار کردند.

 

موضوعاتی از قبیل زي طلبگي، هويت طلبگي، مديريت زمان، نماز شب، اخلاص، حيا، راه‌های خودسازی، عفاف و حجاب، بایسته‌های طلبگی، مهارت زندگی، محاسبه نفس، تربيت فرزند، تشويق به علم‌آموزی، چگونگی نماز خوب، اخلاق بندگی، خودسازی، ايمان و شرك، حيات طيبه و اتلاف وقت در فضاي مجازی از جمله عناوین ۲ هزار و ۱۷۸نشست اخلاق و تهذيب اعلام‌شده است.

 

۹۹۹ نشست سیاسی بصیرتی نیز با موضوعات جنايات آمريكا، رسالت حوزه، چرا مذاكره با آمريكا، جايگاه سياست در اسلام، اسلام‌ستیزی غربي، بررسی مسائل سياسي روز، دشمن‌شناسی، صلح امام حسن(ع) و جنگ نرم، هولوكاست، جدايی دين از سياست، شاخصه‌های حوزه انقلابی، رابطه ايران و آمريكا و چالش‌های پيش رو برگزارشده است.

 

تدبر در زيارت اربعين، تفسير زيارت اربعين، مهدويت، طرح كلي انديشه اسلامي، فرقه‌های نوظهور، تدبر در نهج‌البلاغه، تدبر در صحيفه سجاديه، تدبر در قرآن كريم، هفته وحدت، برگزاری مراسم ولادت‌ها و وفيات و...، ازجمله موضوعات در یک هزار و ۲۰۰ نشست قرآن و عترت بوده که به‌صورت حضوری و مجازی برگزارشده است.

 

 ۱۸۰ پویش مجازی، ۵۱ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اردو و بازدید، ۴ همایش و یک یادواره شهید، معرفی ۱۹۶ عنوان کتاب، صدور ۱۶ بیانیه، برگزاری ۱۱۰ مسابقه فرهنگی، ۸۶ نمایشگاه و ارائه ۱۱۲ عنوان خدمت اجتماعی، از دیگر فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران خراسان در پاییز ۹۹ بوده است.

کد خبر 1027102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha