بزرگترین فروشگاه اسباب بازی مجازی افتتاح می شود

رهنما با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ تولیدکننده در ششمین جشنواره ملی اسباب بازی شرکت می کنند، گفت: بیش از هزار و ۲۵۰ محصول در این جشنواره ارایه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «حامد رهنما» امروز یکشنبه 26 بهمن در نشست ششمین جشنواره ملی اسباب بازی که در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی سال گذشته در دی ماه برگزار شد. همکاران ما از 13 دی سال قبل دوره ششم جشنواره ملی اسباب بازی را آغاز کردند و جلسات هماهنگی و نقد و بررسی برگزار شد تا جشنواره ششم با قوت بیشتری برگزار شود.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی به صورت مجازی برگزار می شود، عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا نمی توانیم امسال حضوری در خدمت خانواده ها باشیم. جناب آقای حموله و همکاران یک ماه و نیم است که فرآیند دوره ششم جشنواره را شروع کردند. همه فعالیت ها در این دوره از جشنواره ملی اسباب بازی به صورت مجازی است. 

 

وی با اشاره به اینکه سایت ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از 28 بهمن آغاز به کار می کند، بیان کرد: بدین ترتیب 28 بهمن بزرگترین فروشگاه اسباب بازی مجازی را افتتاح می کنیم. کرونا باعث شد که خانواده ها مانند سال قبل برای حضور در جشنواره اسباب بازی در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون حضور نداشته باشند اما ما شرایطی را فراهم کردیم که آنها در هر نقطه از کشور که باشند، بتوانند از این جشنواره استفاده کنند. 

 

رهنما با بیان اینکه بیش از 120 تولیدکننده در سایت جشنواره اسباب بازی محصولات خود را ارایه می دهند، افزود: علاقه مندان می توانند از بیش از هزار و 250 محصولی که ارایه می شود، دیدن کنند و محصول مورد نظر را خریداری کنند. سایت جشنواره امکانات متعددی دارد و اسباب بازی ها در آن دسته بندی شده اند. علاوه بر آن مشاورانی هستند که به صورت آنلاین و حتی تلفنی به خانواده ها مشورت می دهند و آنها را راهنمایی می کنند. 

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: بخشی نیز برای کودکان با نیازهای ویژه در نظر گرفتیم که این عزیزان نیز بتوانند از اسباب بازی استفاده کنند. ایده آزاد بحث خوبی بود که در کانون مطرح و پیگیری شد و خیلی از طراحان و ایده پردازان در آن شرکت کردند، افرادی که توان تجاری سازی و تولید ایده های خود را نداشتند اما با کمک ایده آزاد ایده های آنها مطرح شد و به محصول تبدیل شد. حدود 9 محصول خروجی ایده آزاد بود که وارد بازار اسباب بازی شد و این اتفاق خوبی است. 

 

 

 

کد خبر 1027171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha