اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد

دولتشاهی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

سرهنگ « عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: صیانت از نظم و امنیت جامعه و تقویت خدمت به مردم مهم ترین رویکرد نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد، افزود: نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد با حفظ آمادگی در راستای خدمت به مردم تلاش می کند.

 

وی در ادامه از شناسایی و دستگیری سارق احشام دراین شهرستان خبرداد و بیان کرد: در پي وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: ماموران بخش انتظامی پاپی این شهرستان پس از انجام اقدامات پلیسی یک سارق را در مخفیگاهش درکوه های اطراف خرم آباد  شناسایی و با هماهنگی قضائی پس از طی مسافتی حدود 15 کیلومتر بصورت پیاده در کوههای صعب العبور داخل یک غار دستگیر و ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری از وی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سارق در تحقیقات صورت گرفته به سرقت 13 راس احشام اعتراف و همراه پرونده جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان معرفی شد. وی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس در بحث برقراری نظم و امنیت از شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع تا اقدام لازم صورت گیرد.

 

کد خبر 1027228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha