تکمیل خیانت امارات به فلسطین با تعیین نخستین سفیر خود در تل آویو

ابوظبی برای تکمیل خیانت خود به ملت فلسطین «محمد محمود آل خاجه» را به عنوان نخستین سفیر امارات در رژیم صهیونیستی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، پس از گذشت شش ماه از اعلام عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو، دولت امارات شب گذشته(یکشنبه 26 بهمن 1399)«محمد محمود ال خاجه» را به عنوان سفیر امارات در رژیم صهیونیستی منصوب کرد.

 

دفتر رسانه ای دولت امارات درصفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: محمد محمود آل خاجه به عنوان نخستین سفیر در رژیم صهیونیستی در مراسم تحلیف ادای سوگند کرد.

 

این دفتر اعلام کرد: سوگند این سفیر جدید دربرابر «محمد بن راشد آل مکتوم» نایب رئیس امارات متحده عربی و نخست وزیر و حاکم دبی و با حضور«منصور بن زاید» وزیر امور ریاست امارات انجام شد.

 

آل خاجه قبل از انتصاب به این سمت به عنوان مدیر دفتر وزیر امور خارجه امارات «عبدالله بن زاید آل نهیان» فعالیت می کرد.

 

در 24 ژانویه 2021، دولت امارات تاسیس سفارت در رژیم صهیونیستی را تایید کرد. این درحالی است که تل آویو اعلام کرد که سفارت خود را در ابوظبی افتتاح کرده است.

 

در اوایل ماه گذشته، «بلومبرگ» آمریکا فاش کرد: رژیم صهیونیستی «ایتان نائیه» دیپلمات مشهور خود را به عنوان نخستین نماینده خود در امارات تعیین کرده است. وی به عنوان کاردار سفارت فعالیت کند.

 

در 20 اکتبر 2020 میلادی، امارات درخواست رسمی را به «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت ابوظبی در تل آویو ارایه کرد.

کد خبر 1027441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha