قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منوط به همکاری عمومی مردم و مسئولان است

جهانگیری قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را منوط به همکاری عمومی مردم و مسئولان دانست و گفت: وضعیت کنونی به شدت حساس و شکننده است و ضرورت دارد مردم هوشیارتر از همیشه مسئولان و کادر بهداشت و درمان را همراهی کنند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: شهروندان باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را بیشتر از همیشه مورد توجه قرار دهند و از حضور در تجمع‌های پرخطر خودداری کنند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه سهل‌انگاری و عادی پنداشتن شرایط از سوی مردم موجب تشدید انتشار ویروس کرونا شده است افزود: همراهی شهروندان در شرایط فعلی از هر چیزی مهم‌تر است.

 

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان اندیمشک اعمال می‌شوند اذعان کرد: وضعیت کنونی به شدت حساس و شکننده است و ضرورت دارد مردم هوشیارتر از همیشه مسئولان و کادر بهداشت و درمان را همراهی کنند.

 

جهانگیری قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را منوط به همکاری عمومی مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا همه سنین را درگیر می‌کند، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست‌و‌شوی مداوم دست توصیه اکید می‌شود ضمن اینکه مردم باید از ترددهای غیرضروری نیز خودداری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان نباید از خطر جدی کرونا غافل شده و در مراسم‌های عروسی و ختم حضور پیدا کنند ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح شهرستان اندیمشک تشدید می‌شوند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه کارکنان ادارات ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها هستند و ارباب رجوع‌های ادارت هم باید از ماسک استفاده کنند بیان کرد: حساسیت میان مردم برای رعایت اصول بهداشتی افزایش پیدا کرده است کمااینکه هرگونه غفلت سبب تهدید جدی سلامت عمومی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت‌ها است و همراهی و همدلی جمعی برای شرایط موجود ضرورت دارد ادامه داد: با توجه به ازدحام شهروندان در بانک‌ها، باید رعایت اصول در این اماکن جدی‌تر گرفته شود.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه مصوبات ستاد کرونا شهرستان اندیمشک لازم‌الاجرا هستند و دستگاه‌های اجرایی هم باید با جدیت بیشتر برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند یاد آور شد: جلسات کرونا به صورت مستمر برگزار می‌شوند که باید جلسات کاربردی بوده و خروجی مثبت را هم به همراه داشته باشند.

 

کد خبر 1027472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha