توانمند سازی مددجویان با کمک توان علمی دانشگاهیان شایسته تقدیر است

نوذری گفت: ایجاد مراکز نیکوکاری«مِنّا» در سطح دانشگاه ها با هدف توانمند سازی مددجویان با کمک توان علمی دانشگاهیان اقدامی شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، پروفسور «کوروش نوذری» امروز(27بهمن) در نشست با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: ۱۴هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه مازندران تحصیل می کنند.

 

رئیس دانشگاه مازندران افزود: راهبری کلی امور آموزش عالی در استان ، به عهده دانشگاه مازندران است.

 

وی با تقدیر از خدماتی که کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان به مددجویان ارائه می دهد، گفت:باید از تمام ظرفیت علمی موجود در استان به نفع محرومان استفاده کرد.


نوذری از اعلام آمادگی دانشگاه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان  در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان و محرومان ، خبر داد و اظهار کرد: هزار و 600دانشجو در مازندران از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند که می‌توانند در آینده کشور نقش به‌سزایی ایفا کنند.

 

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا، از محل کمک‌های مردمی و هدایای اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه مازندران بسته های معیشتی نیز تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، اذعان کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری«مِنّا» در سطح دانشگاه ها با هدف توانمند سازی مددجویان با کمک توان علمی دانشگاهیان اقدامی شایسته تقدیر است.

 

نوذری با اعلام اینکه دانشگاه‌ مازندران در بحث کمک های مومنانه و تولید و توزیع اقلام بهداشتی تا به حال فعالیت‌های ارزشمندی داشته است، گفت: تعدادی از دانشجویان جهادگر و فعال بسیجی این واحد دانشگاهی نسبت به تولید ماسک بهداشتی اهتمام ویزه دارند.

کد خبر 1027758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha