کسب ۸ هزار امتیاز توسط کانون جوادالائمه (ع) در طرح ملی «ایران قوی»

سالاری با بیان اینکه کانون جوادالائمه (ع) دیهشک توانسته هشت هزار و ۶۰۰ امتیاز در طرح ملی «ایران قوی» کسب کند، گفت: پیشنهاد داریم تا بحث محدودیت در زمینه ثبت اطلاعات شاعران و نویسندگان و آثار این افراد در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی برداشته شود.

«اکبر سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 230 نفر در کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس عضویت دارند.

 

رابط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس با بیان اینکه 500 بسته غذایی توسط کانون از ابتدای سال جاری تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی از ابتدای امسال تاکنون 700 بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

 

سالاری به طرح ملی «ایران قوی» اشاره کرد و گفت: این کانون در طرح ملی ایران قوی شرکت داشته است و تاکنون توانسته هشت هزار و 600 امتیاز در این طرح کسب کند.

 

وی در ادامه بیان کرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس برنامه های مختلفی از جمله طرح سه شنبه های تکریم، شنبه های با کتاب و مراسمات ماه محرم را در راستای طرح ملی ایران قوی اجرا کرده است.

 

سالاری با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی یک ارتباط جدید بین کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مسجد ایجاد کرده است، افزود: این طرح در جذب جوانان و نوجوانان و بهتر برگزار شدن برنامه های مختلف بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) دیهشک شهرستان طبس در پایان عنوان کرد: پیشنهاد داریم تا بحث محدودیت در زمینه ثبت اطلاعات شاعران و نویسندگان و آثار این افراد در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی برداشته شود.

 

 

کد خبر 1027892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha