بهره مندی بیش از ۴۰۰ خانوار عشایری فارس از دوره آموزشی مخاطرات در جامعه عشایری

بهرامی گفت: بیش از ۴۰۰ خانوار عشایری فارس در ایام دهه مبارک فجر از دوره آموزشی مخاطرات در جامعه عشایری با همکاری موثر جمعیت هلال احمر فارس برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (سه شنبه 28 بهمن) از برگزاری دوره آموزشی مخاطرات در جامعه عشایری استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: دوره آموزشی مخاطرات در جامعه عشایری در استان فارس به عنوان قطب اصلی تردد و اسکان در حال برگزاری است.

مدیر کل امور عشایر استان فارس ادامه داد: این اقدام در استان با استفاده از ظرفیت آموزشی جمعیت هلال احمر در سطح استان به انجام می رسد تا افراد حادثه دیده در جامعه عشایری در زمان وقوع حادثه، تاب آوری و آمادگی کافی داشته باشند. 

وی اضافه کرد: این آموزش ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با همکاری جمعیت هلال احمر فارس و ادارات امور عشایر شهرستان ها با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در بین جامعه عشایری در سطح استان ارائه می شود.

بهرامی با اشاره به آموزش های این دوره ها بیان کرد: دوره های آموزشی شامل احیای قلبی، ریوی، خفگی ها، شکستگی ها و خونریزی ها در مناطق عشایری فارس و با حضور مربی های آموزشی هلال احمردر حال برگزاری است.

وی اعلام کرد:  هدف از این آموزش ها که با حضور اکیپ جمعیت هلال احمر برگزار می شود  ارائه خدمات  بهتر به جامعه عشایری است و بیش از 400 خانوار عشایری در ایام دهه مبارک فجر از آموزش های لازم برخوردار شدند.

کد خبر 1027941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha