برگزاری رزمایش ایران و روسیه در راستای تقویت سیستم دفاعی دو کشور در مقابل دشمنان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت روابط استراتژیک ایران و روسیه گفت: برگزاری رزمایش مشترک بین این دو کشور در راستای تقویت سیتسم دفاعی دو کشور در مقابل دشمنان مشترک شان است.

فدا حسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه گفت: رووابط استراتژیک ایران و روسیه با توجه به سفرهای متعددی که وزارت دفاع دو کشور داشته اند، همواره وجود داشته است و هدف تقویت این روابط است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رزمایش اخیر معنا و مفهوم خاصی می توان داشت باشد قبلا از این نوع ارتباطات بوده است و این در راستای تقویت سیسیتم دفاعی دو کشور در مقابل دشمنان و مخالفان مشترک است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این گونه رزمایش ها باعث تقویت امنیت در منطقه می شود، گفت: چند سالی است که منطقه تحت تاثیر عوامل خارجی و میدان تاخت و تاز آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی شده است و نظم معادلات در این منطقه به هم خورده است این رزمایش می تواند به حفظ اقتدار قدرت های منطقه بینجامد.

 

مالکی تاکید کرد: هر جا آمریکایی ها پا گذاشته اند معضلات خاص خود را ایجاد کرده اند. در منطقه نیز فقط باعث ناامنی و ایجاد نگرانی شده اند برگزاری این گونه رزمایش ها برای حفظ و تامین امنیت در منطقه لازم و ضروری است.

 

 

کد خبر 1028443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha