مقام برتری رویداد اول «فهما» را تکرار خواهیم کرد / ۸۲ عنوان فعالیت کانون الزهرا (س) ثبت شد

سیدی با اشاره به اینکه مقام برتری رویداد اول فهما را در طرح ملی «ایران قوی» تکرار خواهیم کرد، گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار امتیاز برای فعالیت های این کانون در سامانه بچه های مسجد کسب شده است.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 82 عنوان فعالیت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در رویداد ملی «ایران قوی» ثبت شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: تاکنون بیش از 15 هزار امتیاز برای فعالیت های این کانون کسب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مقام برتری رویداد اول فهما را در طرح ملی «ایران قوی» تکرار خواهیم کرد، افزود: در اولین رویداد ملی «فهما» این کانون مقام دوم در رشته اوقات فراغت در بین کانون های مساجد کشور را کسب کرد و تاکنون در زمینه سرود، تئاتر، فیلم کوتاه و هنرهای دستی توانسته چندین مقام برتر استانی را کسب کرده است.

 

سیدی با یادآوری این مطلب که این کانون از سال 1388 با مجوز رسمی از ستاد عالی کانون های مساجد در مسجد رحمانیه محله پیرمادر تاسیس شده است، ادامه داد: هم اکنون بیش از 1043 نفر در پروتال این کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اظهار داشت: درخشش اعضای این کانون در تئاتر سراسری بچه های مسجد و اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی از مهمترین رویدادهای است که در یک سال اخیر کسب شده است که با مشارکت فعالان این کانون رقم خورد.

 

سیدی خاطر نشان کرد: با قوت و توانمندی خوب اعضای کانون در طرح ملی «ایران قوی» حضور فعال داشته ایم و امیدواریم بتوانیم جایگاه مناسبی در بین کانون های مساجد کشور را به خود اختصاص دهیم.

 

کد خبر 1028482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha