بارش پراکنده باران و برف آسمان خراسان رضوی را فرا می گیرد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده ‌‎نگری و تصاویر ماهواره از چهارشنبه بر شدت نا پایداری ‎های جوی افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده ‌‎نگری و تصاویر ماهواره از چهارشنبه بر شدت ناپایداری‎های جوی افزوده خواهد شد، فردا پنج‎شنبه علاوه بر وزش باد شدید و گرد و خاک، از ساعت شب در مناطقی از غرب، جنوب غرب و شمال استان بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ آغاز خواهد شد.

 

از جمعه بعدازظهر نیز کاهش شدت ناپایداری‎ها پیش‎بینی می‎ شود ضمن اینکه شنبه و یک‌شنبه ساعات ابتدایی روز به ویژه در دامنه‎ های هزار مسجد رخداد بارش پراکنده باران و برف دور از انتظار نیست، روند کاهش دمای هوا نیز از جمعه آغاز تا دوشنبه اوایل وقت ادامه خواهد داشت.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز چهارشنبه شهرستان مشهد، صاف بتدریج افزایش سرعت وزش باد موقتی و افزایش ابرپیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۲۶ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۳درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1028514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha