توزیع۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان غیر عمد بهشهر

عابدی از توزیع۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان غیر عمد بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها با هدف دستگیری از نیازمندان و کمک های مومنانه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر «ابوطالب عابدی» در حاشیه  مراسم توزیع 200 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان غیر عمد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رئیس اداره زندان بهشهر افزود: تلاش برای دستگیری از نیازمندان و خانواده های زندانی غیرعمد از برنامه های مهمی است که در دستور کار است و در مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

 

رئیس اداره زندان بهشهر افزود: قانون برای مجرمان مجازاتی را تعیین کرده است و در کنار آن ارفاقات قانونی برای اصلاح و تربیت وجود دارد تا به زندگی سالم برسند و در همین راستا باید زیرساخت مناسب برای زندانیان فراهم شود.

 

عابدی گفت: اگر زیرساخت های مناسب فراهم شود به اهداف مهم خواهیم رسید و لذا باید زیرساخت متناسب با جمعیت زندانیان از نظر فیزیکی و محل اسکان در دستور کار باشد.

 

وی یادآور شد: حضور خیران و افراد دارای بضاعت مالی برای کمک به زندانیان و تلاش برای رفع مشکلات آنان بسیار موثر است و امیدواریم در این راستا از کمک های بیشتر خیران بهره مند شویم.

کد خبر 1028814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha