بحث شهدا باعث همدلی و محبت بین دستگاه های اجرایی و جامعه هدف شده است.

شاه حسینی با اشاره به اهداف کنگره ملی شهدای استان یزد در راستای خدمت رسانی گفت: بحث شهدا باعث همدلی و محبت بین دستگاه های اجرایی و جامعه هدف شده است..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدعلی شاه حسینی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته اجرایی کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: امسال به لطف خداوند و دعای خانواده شهدا توانستیم برنامه ریزی متفاوتی در خصوص اجری کنگره ملی شهدا را در استان و کشور داشته باشیم.

وی افزود: این برنامه های کنگره شهدا به عنوان الگویی برای استان های کشور شده است زیرا قالب فعالیت و اجرای این کنگره در راستای خدمت رسانی به مردم شده است.

نماینده استاندار یزد در کنگره ملی شهدای استان یزد بیان کرد: بحث شهدا باعث همدلی، وحدت و محبت بین دستگاه های اجرایی و جامعه هدف شده است که این از برکات کنگره ملی شهدای استان بوده است.

شاه حسینی ادامه داد: ما افتخار داریم که امروز تلاش حوزه های روستایی و شهری خود را مبتنی بر خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت ها قرار دهیم.

وی افزود: در بحث جهیزیه بیش از 1000 سری جهیزیه برنامه ریزی شده است که خوشبختانه با همکاری خیرین و بخش های مختلف در حال اجرا است.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا زمان برگزاری کنگره ملی استان یزد به فروردین ماه انتقال پیدا کرده است که مکان پیشنهادی ان نیز محل دائمی نمایشگاه های استان است.

 

کد خبر 1028823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha