نسل جوان امروز نیازمند توجه بیشتر به بحث نماز و قرآن هستند

طالبی با اشاره به اهمیت بسیج تمامی ظرفیت ها برای برنامه ریزی در حوز نماز و قران گفت:‌ نسل جوان امروز نیازمند توجه بیشتر به بحث نماز و قرآن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدعلی طالبی» صبح امروز در مراسم نماز استان یزد در محل استانداری یزد گفت: نسل جدید و جوان ما نیازمند کار به مراتب بیشتری در حوزه نماز هستند و اگر عمق کاری که باید انجام شود را در نظر بگیریم شاید نیاز باشد کلا دور برخی حوزه ها خط بکشیم و همه بسیج شویم تا در حوزه نسل جدید و دانش آموزان و دانشجویان کارهایی انجام دهیم که تاثیر آن را در کوتاه مدت در سح استان مشاهده کنیم.

 

وی افزود: این که بار کامل مسئولیت را به دوش آموزش و پرورش و دانشگاه ها بیاندازیم نقص است و حجم کاری به مراتب بیش از آنها است.

 

طالبی گفت: امیدوار روزی هستیم که به جای تجلیل و تشکر از مدیران دستگاه های دولتی از انسان ها و تشکل های مردمی فعال در حوزه نماز تجلیل کنیم.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: میدان دادن به افرادی که علاقه مندانه می خواهند در حوزه نماز کار کنند و همچنین فراهم کردن زمینه و باز کردن فضا برای فعال این افراد در جامعه و مدارس از جمله گام اساسی در جهت تقویت نماز در جامعه است.

 

 

 

کد خبر 1031081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha