برگزاری مراسم کنگره ملی شهدای استان یزد در روز دهم فروردین ماه

طالبی با اشاره به اجرای رویکرد خدمت رسانی در کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: مراسم اصلی کنگره در روز دهم فروردین ماه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: از حدود یک سال پیش برنامه ریزی برای برگزاری کنگره شهدا در استان شروع شد و نگاهی هم که از ابتدا به این کنگره بود نگاهی متفاوت بود و این که اگر قرار است در استان کاری انجام شود به نام شهدا و با رنگ و بوی خدمت به مردم باشد.

 

وی افزود: این کنگره مضربی از 40 و هزار در فعالیت ها تعریف شد که به یاد هر شهید نهالی غرس شد و یک هزار جهیزیه برای خانواده های نیازمند در نظر گرفته شده و 4 هزار یتیم نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: توزیع 4 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان، حمایت از 4 هزار ازدواج، 4 هزار صلح و سازش در پرونده های دادگستری، 4 هزار ویزیت رایگان، 4 هزار نسخه داروی مورد نیاز بیماران خاص نیز دراین راستا انجام شد.

 

طالبی گفت: به مناسبت برگزاری کنگره شهدا تهیه 4 هزار بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر، تهیه 4 هزار صندلی مدارس، تولید محتوای 4 هزار دقیقه برنامه در راستای معرفی شهدا، تولید سریال فاخر با محوریت شهید صدوقی نیز دنبال شد.

 

وی بیان کرد: در اجرای این برنامه ها 22 کمیته مشارکت داشتند که عمدتا با مسئولیت دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی بود اما یکی از خوبی های این کنگره مشارکت مردم و خیرین و افراد علاقمند را در کنار خود بود.

 

استاندار یزد ادامه داد: برنامه پایانی کنگره در دهم فروردین ماه 1400 در محل نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار می شود که متناسب با شرایط کرونا دنبال می شود و امیدواریم بتوانیم جمعیت خوبی را در این مراسم داشته باشیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه را برگزار کنیم.

 

طالبی گفت:  برگزاری کنگره با این رویکرد بسیار مهم و موثر بود زیرا در بسیاری از مناطق مانند روستاها شاهد برکات این کنگره بودیم.

 

وی افزود: امسال بسیار امیدواریم که این اتفاق برای استان نیز صورت گیرد و در این راستا  مکاتبات مشترکی با مسئولان استان نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه الغدیر، و استاندار یزد انجام شده و مکاتبه جدید نیز در حال انجام است که برنامه ویدئو کنفرانسی با مردم تبریز ما را امیدوار کرد که چنین برنامه برای مردم یزد نیز رقم بخورد

 

کد خبر 1032084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha