ضرورت جبران کمبودها و مشکلات مردم زلزله‌زده سی سخت

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه نباید تنها به بازدیدها بسنده کرد خطاب به مدیران، گفت: بازدید به تنهایی دردی از مردم دوا نمی‌کند، بلکه باید پس از هر بازدید کمبودها و مشکلات مردم زلزله‌زده جبران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز (۳۰ بهمن) در نشست پیگیری آخرین وضعیت شهر زلزله‌ زده سی‌سخت، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما خسارت زیادی به منازل و زندگی مردم وارد کرد که بعضا غیرقابل جبران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مسئولان استان به خویژه استاندار که در نخستین دقایق حادثه در منطقه حضوز پیدا کرد، گفت: همه دستگاه‌ ها به نوبه خود زحماتی کشیدند، اما نباید اجازه داد به دلیل انجام ندادن برخی کارهای جزئی همه خدمات زیر سوال برود.

آیت الله حسینی یادآور شد: باید در اسرع وقت مایحتاج و وسایل ضروری مردم از قبیل سوخت، پتو و چادر تامین و در اختیار مردم قرار داده شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه نباید تنها به بازدیدها بسنده کرد خطاب به مدیران، گفت: بازدید به تنهایی دردی از مردم دوا نمی‌کند، بلکه باید پس از هر بازدید کمبودها و مشکلات مردم زلزله‌زده جبران شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشخص بود در برخی مناطق هیچ‌ گونه خدمات‌رسانی صورت نگرفته، گفت: در شهر سی‌سخت خواهم ماند تا شاهد خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده باشم.

وی گفت: بسیاری از منازل دیگر جایی برای سکونت نیستند و باید فکری به حال مردم شود، گروه‌های ارزیاب هر چه سریع تر در منطقه حضور یافته و کار ارزیابی را انجام دهند.

کد خبر 1028930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha