خادمیاری رضوی توفیقی عاشقانه/ ترویج فرهنگ‌ رضوی بستری برای مقابله با جنگ نرم است

حجت الاسلام نور زاد با بیان اینکه خادمیاری رضوی توفیقی عاشقانه است گفت: از این فرصت بهره گرفته و با اجرای برنامه های متنوع، جوانان را در برابر تهاجمات فرهنگی واکسینه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام«مجتبی نورزاد» امروز(جمعه، ۱اسفند) در نشستی با فعالان چهارشنبه های رضوی در دفتر کارش اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب کانون گرم خانواده را مورد هدف قرار داده اند.

 


امام جمعه تالش با بیان اینکه هدف دشمنان ترویج فرهنگ بی بند و بار غربی در بین نسل جدید انقلابی است گفت: با برگزاری برنامه هایی چون چهارشنبه های رضوی توطئه های دشمنان هرگز عملی نخواهد شد.

 


وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان را با ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی در برابر فرهنگ غربی واکسینه کنید افزود: بی توجهی به این مقوله ضربه سنگینی بر پیکره نظام و فرهنگ اصیل ایرانی وارد خواهد کرد.

 


امام جمعه تالش به اهمیت و آثار و برکات خدمت‌رسانی به محرومین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در مساجد و مدارس به نیت امام رضا(علیه السلام) اشاره و خاطر نشان ساخت: خادمیاری امام رضا(علیه السلام) توفیق و امری قلبی و عاشقانه است.

 


وی بر استفاده از فرصت‌ها و غنیمت شمردن این اوقات ارزشمند جهت خدمت رضوی تاکید کرد و افزود: اجرای طرح ها و برنامه ها در این حوزه بیش از پیش تقویت شود.

 


در پایان هر یک از رابطین نظرات و پیشنهادات و اعلام آمادگی شان برای تقویت و پیشرفت برنامه‌های رضوی را مطرح کرده و راهکارهای هرچه بهتر اجرای فعالیت ها را خواستار شدند.
 


گفتنی است، قرائت زیارت امین الله و صلوات خاصه امام رضا(عليه‌السلام )بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد، اجرای برنامه های قرآنی در مدارس و مساجد، مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان، ویزیت رایگان در مناطق و محلات محروم و تهیه سبد کالا و کمک‌های معیشتی و توزیع میان نیازمندان از جمله فعالیت های کانون رضوی تالش در چهارشنبه های رضوی است.

کد خبر 1029097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha