فراخوان جشنواره سراسری ادبی، هنری «فضل بی کران»

دبیر انجمن ادبی علمدار سفید شهر گفت: جشنواره سراسری ادبی، هنری فضل بی کران به مناسبت گرامیداشت یک هزار و چهارصد و شانزدهمين سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام برگزار می شود.

محمود غلامی نصرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: جشنواره سراسری ادبی، هنری «فضل بی کران» به مناسبت گرامیداشت یک هزار و چهارصد و شانزدهمين سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ، برگزار می شود.

 

دبیر جشنواره سراسری ادبی هنری فضل بی کران افزود: این جشنواره همراه با بزرگداشت جانبازان و رزمندگان سفید شهر به همت هیئت امنا و سربازان با اخلاص هئیت حضرت ابوالفضل (ع)سفید شهر و با همکاری مدیران و اعضای انجمن ادبی مجلس افروز نصرآباد و همچنین انجمن ادبی علمدار سفید شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.  


 
غلامی نصرآبادی تصریح کرد: جشنواره سراسری ادبی هنری فضل بی کران در سه بخش شعر، داستانک و عکاسی(موبایل گرافی ) برگزار می شود که در بخش شعر به نفر اول، دوم، و سوم به ترتیب جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی، ۱۵ میلیون ریالی و ۱۰ میلیون ریالی و در بخش های داستانک و عکاسی به یک نفر برتر در هر رشته جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.  

 

دبیر انجمن ادبی علمدار سفید شهر گفت، شاعران و نویسندگان می توانند آثار خود را در قالب فایل ورد و علاقه مندان به شرکت در بخش عکاسی با موبایل ، تصاویر خود را با فرمت جی پگ (GPEG) همراه با مشخصات شناسنامه ای، شماره تماس ثابت و همراه، و نام شهر محل سکونت خود، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

غلامی نصرآبادی افزود: مهلت قطعی ارسال آثار حداکثر تا ساعت ٢۴ جمعه ۲۲ اسفندماه ۹۹ خواهد بود و مهلت شرکت در این جشنواره تمدید نخواهد شد.

 

دبیر جشنواره سراسری ادبی هنری فضل بی کران اظهار داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩٣۵۶٨٠٣٣۴٣(دبیر جشنواره ) در واتس آپ ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 1029220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha