قول رئیس دستگاه قضا برای راه اندازی کارخانه قند یاسوج

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه تعطیلی ۶ ساله کارخانه قند یاسوج توجیهی ندارد، گفت : با ابطال معامله و شکستن پلمپ کارخانه، به زودی چرخ تولید و اشتغال زایی در آن به حرکت در می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز (۲ اسفند) در بیست و دومین سفر استانی خود وارد کهگیلویه و بویراحمد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

کارگران اخراجی کارخانه قند یاسوج که بیش از همه چشم انتظار رئیس دستگاه قضا در استان بودند، دقایقی پیش شاهد بازدید آیت الله رئیسی از این کارخانه بودند.

کارخانه قند یاسوج از دی ماه سال ۹۵، به دلیل برخی مشکلات به سرمایه‌ گذار بخش خصوصی واگذار شد که در نتیجه آن کارخانه تعطیل و کارگران آن بیکار شدند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه تعطیلی 6 ساله کارخانه قند یاسوج توجیهی ندارد، گفت : با ابطال معامله  و شکستن پلمپ کارخانه،  به زودی چرخ تولید و اشتغال زایی  در آن به حرکت در می آید.

وی با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج به ناحق تعطیل شده، خاطرنشان کرد: این کارخانه ظرفیت اشتغال هزار نفر را دارد و با وجود این امکانات، مجاز به تعطیلی و توقف تولید نیست .

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه در یاسوح انسان های توانمند، اهل فکر و اهل اقدام زیاد هستند و هرگز اجازه نمی دهیم این ثروت ملی و ثروت مردمی تعطیل شود، اذعان داشت: این کارخانه باید جلوه جهش تولید در استان و حتی کشور شود .

آیت الله رئیسی عنوان کرد: بانک تجارت در راه اندازی این کارخانه همت کند و حتما به زودی چرخ تولید در این کارخانه به حرکت در خواهد آمد.

 

کد خبر 1029267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha