رسانه‌ نقش مهمی در ارائه تصویر حقیقی ایران اسلامی دارد

فراهانی در دیدار سردبیر هفته‌نامه «الجراءه نیوز» تونس تأکید کرد: رسانه‌ نقش مهمی در ارائه تصویر حقیقی ایران اسلامی دارد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، میثم فراهانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس با عبدالمؤمن محمد، سردبیر هفته‌نامه «الجراءه نیوز» تونس دیدار و گفت‌وگو کرد.

فراهانی ضمن قدردانی از همکاری هفته‌نامه «الجراءه نیوز» تونس در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز انتشار مقالات و یادداشت با موضوع «ایران»، به بیان نقش مهم رسانه‌های مکتوب در ارائه تصویر حقیقی از واقعیت‌های موجود در جهان به ویژه ایران اسلامی و نیز نمایاندن چهره حقیقی نظام سلطه پرداخت.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس اظهار کرد: در عصر ارتباطات که دنیا به عنوان دهکده‌ای جهانی معرفی شده است، رسانه‌های مستقل و آزاد می‌توانند نقشی اساسی در رساندن صدای مظلومان جهان و خصوصا ملت مظلوم فلسطین به گوش جهانیان ایفا کنند.

وی افزود: نظام سلطه در تلاش است تا با هجمه‌های تبلیغاتی و بهره مندی از تکنیک‌های صوتی و تصویری، ذائقه جوانان در کشورهای مختلف را تغییر داده و روحیه مصرف گرایی و عدم اعتماد به نفس با هدف جلوگیری از رشد و شکوفایی را در میان ملت‌های مختلف گسترش دهند.

وی ادامه داد: رسانه‌های مستقل می‌توانند با به تصویر کشیدن اهداف پشت پرده نظام استکباری، گام مهمی را در بیداری ملت‌ها بردارند.

فراهانی با اشاره به موضوع عادی سازی روابط برخی از کشورها با رژیم صهیونیستی از موضع گیری هفته‌نامه الجراءه نیوز و سایت خبری آن تقدیر کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه دار مبارزه با رژیم صهیونیستی، همواره فریاد آزاد سازی قدس شریف و نامشروع بودن رژیم صهیونیستی را سرداده است و ملت‌های آزده جهان نیز با تأسی به ایران، این مسیر را آغاز کرده و با قدرت ادامه می‌دهند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس ابراز امیدواری کرد همکاری‌های رسانه‌ای این نمایندکی با هفته‌نامه الجراءه نیوز بیش از پیش تقویت شود.

عبدالمؤمن محمد با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های پایگاه خبری و هفته‌نامه «الجراءه نیوز» تونس، بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

کد خبر 1029354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha