«مناره ها در کوهستان» ، پر فروش ترین کتاب آمازون

«مناره ها در کوهستان» ریشه های جمعیت مسلمان بومی اروپا را که کمتر شناخته شده اند ،شناسایی می کند و در بیان داستان آنها معنای مسلمان بودن در قرن ۲۱ را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «عرب نیوز»،«مناره ها در کوهستان» ریشه های جمعیت مسلمان بومی اروپا را که کمتر شناخته شده اند ،شناسایی می کند  و در بیان داستان آنها معنای مسلمان بودن در قرن 21 را نشان می دهد.

 

«طریق حسین» ، نویسنده مشهور،شهرت خود را برای پوشش گنجینه های پنهان گردشگری عربستان و ردیابی میراث اسلامی باستان انگلیس به دست آورد ، اما آخرین کتاب او داستان بسیار متفاوتی را روایت می کند.

 

حسین به عرب نیوز گفت كه كتاب جدیدش داستان تعطیلات خانوادگی او در سراسر بالكان است - سفر سرگرم كننده ای که با همسر و فرزندانش انجام شده است ، اما مسافرتی كه خوانندگان را بر آن می دارد تا روایت های دیرین درباره اروپاییان و مسلمانان و رابطه میان این دو را مورد تامل قرار دهند.

 

وی افزود: من می خواستم ذهن عموم مردم را با این حقیقت آشنا کنم که این ایده را به جریان اصلی توجه دهم كه اروپا دارای میراث بومی مسلمانان است.

 

بر خلاف سفرهای قبلی اروپایی حسین ،مانند سفرهای او به جنوب اسپانیا که در مورد تمدن طولانی مدت اسلامی می نوشت این سفر او بسیار متفاوت و در مورد کشف فرهنگ مسلمانان بود که امروز بسیار زنده است.

 

در این کتاب که داستان مسلمانان فراموش شده اروپاست آمده است که اسلام از همان قرن اول در اروپا بوده است.

 

«مناره ها در کوهستان» در تاریخ 21 ژوئن منتشر می شود ، اما فقط در مرحله پیش فروش در حال حاضر به کتاب پرفروش سفر در آمازون تبدیل شده است.

کد خبر 1029464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha