جشن میلاد حضرت علی (ع) برگزار می‌شود 

الهه افتخاری گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشن برگزار می شود و به همین منظور با کمک بچه های مسجدی عضو کانون در حال تدارک و برنامه ریزی برای برپایی این جشن هستیم.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشن برگزار می شود و به همین منظور با کمک بچه های مسجدی عضو کانون در حال تدارک و برنامه ریزی برای برپایی این جشن هستیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: از آنجایی که در شرایط کرونایی بسر می بریم بنابراین جشن میلاد امام علی (ع) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی بیان کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این جشن، اجرای تئاتر و سرود توسط بچه های مسجدی عضو کانون است، همچنین قرار است از ۲ نویسنده کوچک تجلیل کنیم.


افتخاری ابراز کرد: این ۲ نویسنده با نوشتن داستان در طرح ایران قوی شرکت کردند و تصمیم گرفتیم برای تشویق و ترغیب دیگر کودکان و نوجوانان به برنامه های کانون از این نویسندگان کوچک تجلیل کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های جشن ولادت حضرت علی (ع)، سخنرانی است که با محوریت تبیین شخصیت این امام همام اجرا می شود.


وی اضافه کرد: البته قرار است به کمک بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد را متناسب با این میلاد فرخنده آذین بندی و فضاسازی سازی کنیم.


افتخاری در خاتمه عنوان کرد: این جشن در راستای بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و نیز معرفی شخصیت و سیره آن حضرت به نوجوانان و جوانان اجرا می شود.

کد خبر 1029652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha