تمدید نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی بانوان آران و بیدگل

مدیر کانون پرورش فکری کودکان آران و بیدگل از تمدید مهلت بازدید از نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی بانوان این شهرستان تا ۱۴ اسفند خبر داد.

​«نرگس شمس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مهلت بازدید از نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی بانوان هنرمند شهرستان آران و بیدگل به علت استقبال شهروندان تا پنج شنبه ۱۴ اسفند تمدید شد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه که با مشارکت مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل، ناحیه مقاومت بسیج و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد، آثار هنری ۳۲ بانوی هنرمند این شهرستان در قالب بیش از ۶۰۰ اثر هنری به نمایش درآمده است.

 

شمس هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از هنرمندان و رونق و پویایی تولید در رشته های مختلف صنایع دستی، بازاریابی و معرفی محصولات و معرفی ظرفیت های هنری بانوان شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد و اظهار داشت: آثار این نمایشگاه عمدتا شامل صنایع دستی در حوزه چرم ، چوب ، زیورآلات ، عروسک های سنتی،  پیکره های چوبی است.

 

شمس تصریح کرد: علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۴ اسفند روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و روزهای سه شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ به محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در ضلع جنوبی پارک شهید سلمانی مراجعه کنند./

کد خبر 1029723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha