جشن میلاد امیرالمومنین(ع) در ۱۴ مسجد و هیئت کردستان برگزار می‌شود

نورعلی خزاعی گفت: جشن میلاد امیرالمومنین(ع) در ۱۴ مسجد، هیئت مذهبی و حسینیه استان کردستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اینکه در آستانه میلاد امام علی(ع) قرار داریم، اظهار کرد: به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) مراسم جشنی در ۱۴ مکان استان کردستان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم جشن در مساجد، حسینیه و هیئات مذهبی استان برگزار خواهد شد، افزود: جشن‌های میلاد امیرالمومنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار خواهند شد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان خاطرنشان کرد: همچنین با استفاده از بستر فضای مجازی جشن‌های ویژه امیرالمومنین توسط هیئات مذهبی استان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

خزاعی عنوان کرد: امیرالمؤمنین علی علیه السلام الگوی همیشگی است که می‌توان همه کمالات را در او سراغ گرفت و بدان‌ها اقتدا کرد.

 

وی اضافه کرد: امام علی علیه السلام در برخورد با مردم و جوامع انسانی، دیدگاهی فراتر از دید مسلمان به مسلمانی دیگر داشت. در دیدگاه او مردم از نظر اجتماعی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ای از آنها، برادر دینی اند و دسته ای دیگر، در آفرینش با مسلمانان یکسانند. ازاین رو، با هر یک از آنها متناسب با آنچه خداوند و سنّت پیامبر تعیین کرده است و نیز متناسب با شأن و کرامت انسانی آنان عمل می کرد

کد خبر 1029786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha