توانمندسازی علمی و شغلی دانش آموزان و دانشجویان مددجوی امداد مورد توجه است

نوذری گفت: دانشگاه مازندران تلاش دارد با عقد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مسیر توانمندسازی علمی و شغلی دانش آموزان و دانشجویان مددجوی امداد استان گام های موثری بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، پروفسور «کوروش نوذری» امروز(3اسفند) در نشست با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و امضای تفاهم‌نامه همکاری با این نهاد حمایتی با اشاره به هدف از عقد این تفاهم‌نامه، بیان کرد: دانشگاه متعلق به جامعه است و فعالیت‌هایش باید مبتنی بر تعامل با جامعه باشد.

رئیس دانشگاه مازندران افزود: ما ظرفیت‌های عظیمی در جامعه داریم از این ظرفیت‌ها باید در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه و اینکه نباید مردم بدون رفاه زندگی کنند، بهره بگیریم.

 

نوذری خاطرنشان کرد: رفع این نیازها به همت حاکمیت، نهادهای مربوطه دینی و اسلامی برطرف می‌شود اخیرا هم شاهد رفع مشکلات جامعه در قالب کمک‌های مومنانه بودیم که توسط خیران صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه راهبری کلی امور آموزش عالی در استان ، به عهده دانشگاه مازندران است، عنوان کرد: دانشگاه مازندران در این مسیر به عنوان دانشگاه جامع راهبر و معین استان مازندران پیشگام شده تا با عقد یک تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسیر کمک به نیازمندان در حوزه اشتغالزایی و کمک به محرومین به‌ویژه در حوزه آموزشی گام بردارد.

 

نوذری با بیان اینکه هزار و 600دانشجو در مازندران از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند وقدران این همراهی امداد استان با این قشر هستیم، اضافه کرد: هدف ما کمک به گسترش فناوری در بین افراد بی‌بضاعت جامعه و دانش‌آموزان ممتازی که متاسفانه از امکانات مادی برخوردار نیستند است. مقوله آموزش، پژوهش، نشست‌های آموزشی و تحقیقاتی که می‌تواند به بهبود وضعیت کارآفرینی و اشتغالزایی در قالب تفاهم‌نامه است.

 

وی از اعلام آمادگی دانشگاه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان  در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان و محرومان ، خبر داد و گفت: در راستای لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری حمایت از مددجویان در دستور کار دانشگاه مازندران است.

کد خبر 1029973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha