طرح کتاب یار پنجم اسفند در تبریز آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: مرحله نخست طرح «کتاب یار» با مشارکت کتابفروشی‌ها از پنجم اسفند در تبریز آغاز می‌شود.

«بابک دانش پناه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: مرحله نخست طرح کتاب یار از پنجم اسفند آغاز تا دهم ماه جاری ادامه خواهد شد، مرحله دوم آن نیز از ۲۰ تا ۲۵ همین ماه در قالب عیدانه کتاب اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: در اجرای این طرح و در هر مرحله ۱۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان یارانه از سوی شهرداری تبریز برای تشویق علاقه مندان برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگی جوامع، گفت: در زمان کنونی در جوامع مختلف توجه زیادی به موضوع کتاب و کتابخوانی شده و از آن در راستای توسعه فرهنگ و پیشرفت در حوزه های مختلف استفاده می شود.

دانش پناه با بیان اینکه از اولویت های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، کمک به توسعه کتاب و کتاب خوانی است، ادامه داد: اجرای طرح «کتاب یار»  در همین راستا بوده و در آن شهروندان و علاقه مندان به کتاب می توانند با مراجعه به کتاب فروشی های معتبر و ارائه کارت ملی نسبت به خرید کتاب و استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی اقدام کنند.

کد خبر 1030029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha