نشست نخبگان و مسئولان عرصه ستایشگری استان کرمان برگزار شد

نشست نخبگان و مسئولان عرصه ستایشگری استان کرمان با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دوشنبه (4 اسفند) نشست نخبگان و مسئولان عرصه ستایشگری استان کرمان با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور برگزار شد.

 

 

مجید منصوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید الشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تبریک ایام ماه پر فیض رجب و ولادت با سعادت امام جواد(ع) گفت: استان کرمان یک استان اهل بیت دوست و پایتخت فرهنگی و مقاومت است.

 

 

 

مسئول بسیج مداحان استان کرمان ادامه داد: اگر ما امروز شهدای عزیزی که در رأس آن ها حاج قاسم سلیمانی است و دیگر شهدا را تقدیم کردیم و به این شهدا افتخار می کنیم، جز این نیست که آن ها درس شهادت طلبی، گذشت و ایثار را در مکتب سیدالشهدا آموختند.

 

 

 

وی بیان کرد: ظرفیت خیلی خوبی در استان کرمان در جامعه مداحان و هیئت های مذهبی و ... است و تقریباً در تمام مراسم مذهبی برنامه های متعددی در سراسر استان پیگیری و انجام می شود و تعامل خیلی خوبی بین همه مجموعه ها وجود دارد.

 

سید حجت الله موسوی قوام در این جلسه گفت: باید از ظرفیت مداحان استان استفاده شود و مداحانی در استان داریم که چیزی از مداحان کشوری کم ندارند.

 

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امسال اقشار مختلف مردم و نهادها به یاری ستاد دیه استان کرمان آمدند به مناسبت ولادت امام جواد(ع)، ولادت حضرت علی(ع) و ایام با برکت ماه رجب با همکاری بسیج مداحان، جامعه مداحان استان و ستاد دیه استان زمینه آزادی 20 نفر از محکومین جرائم غیرعمد استان کرمان فراهم شد.

 

 

 

وی ادامه داد: مراسم آزادی این زندانیان قرار است، فردا(۵ اسفند) در بیت الزهرای حاج قاسم و با حضور تعدادی از مسئولین و مداحان اهل بیت(ع) برگزار شود.

کد خبر 1030343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha