اجرای گروه سرود خیابانی به مناسبت روز پدر در کانون «عاشوراییان»

قربانی گفت: همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر، گروه سرود «عاشقان مهدی (عج)» به صورت خیابانی به اجرای برنامه می پردازند.

«محمدحسین قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز «پدر»، به اجرای برنامه های جشن و سرور می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، مسجد «المهدی (عج)» روستای «موسویه» شهرستان جهرم افزود: در برنامه های این کانون فرهنگی و هنری، اجرای سرود نیز گنجانده شده که قرار است به صورت خیابانی به اجرا در آید.

 

وی به تشریح برنامه های این گروه سرود پرداخت و عنوان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» در عید بزرگ ماه رجب، قرار است به اجرای سرود در صبح روز میلاد امام علی (ع) مصادف با روز چهارشنبه 6 اسفند اقدام کنند.

 

قربانی ادامه داد: این گروه سرود ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در خیابان اصلی روستای «باباعرب» به اجرای سرود می پردازد و فرخنده میلاد مولای متقیان را به جشن می نشیند.

 

وی بیان کرد: همچنین گروه سرود «عاشقان مهدی (عج)» از کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» در ساعت 11 روز چهارشنبه همزمان با میلاد امام علی (ع) در خیابان اصلی روستای «موسویه» به اجرای برنامه می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، مسجد «المهدی (عج)» روستای «موسویه» شهرستان جهرم با اشاره به برنامه این گروه سرود در شهر «قطب آباد» نیز گفت: برنامه گروه سرود «عاشقان مهدی (عج)»، ساعت 16 روز چهارشنبه در خیابان اصلی شهر «قطب آباد» برگزار می شود.

 

قربانی به آخرین برنامه این گروه سرود که در جهرم برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز ساعت 17 روز چهارشنبه ششم اسفند ماه و همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) در خیابان شهدا و میدان دفاع مقدس در شهر جهرم اجرا می شود.

 

به گزارش شبستان، اجرای خیابانی گروه سرود «عاشقان مهدی (عج)» در کانون فرهنگی و هنری «المهدی (عج)» روستای «موسویه» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

 

کد خبر 1030398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha