شهدای روحانی افتخار بزرگ جامعه روحانیت هستند

حجت الاسلام عبدی گفت: وجود شهدای روحانی در انقلاب اسلامی افتخار بزرگ جامعه روحانیت است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، به اهمیت مساله حفظ آثار دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این مهم باید در جامعه نهادینه شود تا افراد بتواند خود در این راستا کوشا بود و به حفظ آثار شهدا و دفاع مقدس که از مهمترین دوران های تاریخ ایران است بپردازند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: نسل آینده ایران اسلامی باید به خوبی با این ارزش ها آشنا شوند چرا که کارهای بزرگی در این دوران شده و این انقلاب به برکت آن دوران امروز پابرجا و رو به جلو در حرکت است.

 

وی پرداختن به مسائل و موضوعات مختلف در رابطه با دفاع مقدس را ضروری دانست و بیان کرد: بسیاری از مسایل دفاع مقدس مغفول مانده که ما باید امروز به این مسائل بپردازیم.

 

این مقام مسئول به نقش روحانیت در دوران قبل از انقلاب، انقلاب، جنگ تحمیلی و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت از جمله مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه وجود شهدای روحانی افتخار بزرگی برای جامعه روحانیت است، ادامه داد: روحانیت با تاسی از اهل بیت(ع) همواره در میدان حضور داشته و در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است.

 

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: فعالیت در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای نسل آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید برای جهانی کردن فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت تلاش کرده و همه ظرفیت ها را بکار گیرند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس در ۳۱ شهریور سال جاری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد:ایشان در این دیدار ابعاد دیگری از کار در حوزه دفاع مقدس را برای همه باز کردند و همگان باید به این مهم توجه فراوان کنند.

 

وی شهدای مدافع حرم را تربیت شدگان فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: این شهدا با تاسی از شهدای انقلاب، گام در میدان مبارزه با ظلم و ستم نهادند و جان خود را در این راه فدا کردند.

کد خبر 1030441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha