کارخانه نوآوری زمینه مناسبی برای توسعه اینترنت نسل ۵ فراهم خواهد کرد

کلائی با بیان اینکه تفاهم نامه ای را با همراه اول به امضا رساندیم که اولین ثمره آن ۵G در مشهد بوده و امید دارم ظرف چند ماه آینده مردم تغییرات را احساس کنند گفت:کارخانه نوآوری زمینه مناسبی برای تحقیق و توسعه اینترنت نسل ۵ فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» شامگاه(۴ اسفند) در مراسم رونمایی از اولین دکل اینترنت G۵ همراه اول در منطقه ثامن مشهد گفت:تفاهم نامه ای را با همراه اول به امضا رساندیم که اولین ثمره آن ۵G در مشهد بوده و امید دارم ظرف چند ماه آینده مردم به صورت محسوسی تغییرات را احساس کنند، وضعیت فعلی همراه اول در شهر مشهد با وجود اقتصاد قوی و وجود زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری؛ مناسب نیست لذا شهرداری مشهد می تواند به بهبود اوضاع کمک شایانی انجام دهد و زمینه هایی را فراهم کند تا وضعیت همراه اول به نقطه مطلوبی دست پیدا کند.

 

شهردار مشهد بیان کرد: شهرداری مشهد را همه جوره پای کار خود بدانید، مشکلاتی که به لحاظ زیرساختی و سخت افزاری در این زمینه وجود دارد؛ می تواند توسط ما جبران شود، وظیفه ما این بوده که هر آنچه که مردم می خواهند، در این شهر رقم بخورد و مردم خواستار آن هستند که خدمات همراه اول، بهبود پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: بستری که در حال حاضر برای بحث ۵G کارخانه نوآوری به وجود آمده زمینه مناسبی را برای تحقیق و توسعه فراهم خواهد کرد، حوزه های فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات می تواند یکی از بهره برداران جدی این زیرساخت ها باشند و امید دارم با مشارکت دوستان بتوانیم از حداکثر توان موجود در مشهد بهره برداری کنیم.

 

وی ادامه داد: از تمامی کسانی که مدیریت شهری را برای ارائه خدمات به مردم همراهی می کنند، کمال تشکر را دارم، ما تلاش خواهیم کرد با همکاری همه دستگاه ها زیر ساخت هایی که برای فیبر نوری در شهر مشهد است را به سرانجام برسانیم.

 

شهردار مشهد عنوان کرد: یکی از خواسته های مردم این بوده که همراه اول به عنوان قدیمی ترین اپراتور و دارنده بیشترین تلفن دائمی در شهر مشهد خدمات خود را بهبود ببخشد.

کد خبر 1030452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha