طرح بازرسی نوروزي استاندارد ايلام تا ۱۵ فروردين ادامه دارد

مديركل استاندارد استان ايلام گفت: از ابتداي اسفند ماه سال جاري بازرسي و نظارت بر مراكز عرضه كالا در اين استان افزايش يافته و اين روند تا پايان تعطيلات ايام نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مهناز همتی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده های سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تعزیرات حکومتی، اصناف، اماکن و  بهداشت به صورت روزانه از مراکز عرضه بازرسی و نظارت به عمل می آید.

 

مدیرکل استاندارد ایلام با بيان اينكه نظارت ها در بازار شب عيد و اين ايام تشديد خواهد شد، گفت: در اين بازرسي ها، كالاهاي مشمول استاندارد اجباري، كنترل و با توزيع كالاهاي فاقد پروانه استاندارد برابر قوانين رسيدگي و برخورد خواهد شد.

 

وي با اشاره به اينكه هم اكنون نمونه برداري از سطح بازار و بازرسي هاي متعددي در حال انجام است، افزود: بازرسان اين اداره كل در قالب گشت هاي مشترك تا پايان نوروز تمركز ويژه اي روي مواد غذايي و ساير كالاها مصرفي شهروندان در اين ايام خواهند داشت.

 

همتي يادآور شد: مصرف كالاي با كيفيت و سالم حق همه شهروندان است و توليد كنندگان و عرضه كنندگان بايد براي جلب رضايت مشتريان خود در راستاي توليد چنين كالاهايي اقدام كنند.

 

همتی در پایان خاطر نشان کرد: مردم از كالايي استفاده كنند كه نشان استاندارد داشته باشد و جهت اطمینان از صحت علامت استاندارد و سلامت  محصول خریداری شده خود می توانند کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه 10001517 از طریق پیامک ارسال نمایند.

کد خبر 1030507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha