۱۹.۵ درصد از خانوارهای  استان ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در حال حاضر ۱۹.۵ درصد از خانوارهای استان ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند.

«قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: مشکلات اقتصادی باعث شده است که هم اکنون ۱۹ و نیم درصد خانواده ها در این استان مورد حمایت کمیته امداد قرار گیرند و اگر همدلی و کمک دستگاه های دیگر نباشد امداد به تنهایی قادر به رفع مشکلات و نیازهای این قشر نخواهد بود.

 

وی به جایگاه خوب استان در زمینه اشتغال اشاره کرد و گفت: در این زمینه امسال توانسته ایم صد درصد اعتبارات تخصیص یافته را جذب کنیم و تاکنون بالغ بر  ۱۶۰ میلیارد  تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ۶ هزار یتیم و فرزندان نیازمند محسنین  در این استان نیازمند توجه و کمک هستند،  افزود: توانمندشدن مددجویان در سه محور اصلی اشتغال، مسکن و فرهنگی و از طریق یک برنامه 5 تا 6 ساله صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: تعداد شغل هدف گذاری شده برای کمیته امداد استان ایلام امسال 5 هزار و 300  شغل بوده در حالیکه این رقم تاکنون به بیش از 5 هزار و 700 شغل رسیده است و برای ایجاد این تعداد شغل تاکنون بیشتر از 150 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

 

موسی نژاد خاطرنشان کرد: ساخت مسکن یکی دیگر از ضلع های توانمند شدن مددجویان کمیته امداد و از نیازهای اساسی این قشر بوده و بر همین اساس امسال تاکنون بیش از هزار و 200 خدمت در زمینه مسکن به مددجویان  استان ایلام ارائه شده است.

کد خبر 1030537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha