توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در قزوین

زمانی از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در قزوین و با مشارکت خیران خبر داد.

«ابوالفضل زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه در حمایت از خانواده های مستمند و محروم، یکی از اقداماتی که به صورت ویژه توسط کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب قزوین دنبال شد کمک به خانواده های نیازمند و محرومان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب قزوین ادامه داد: با این رویکرد در طول سال و به مناسبت های مختلف، بسته های معیشتی با کمک خیران تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: در این ایام هم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، 300 بسته معیشتی با کمک خیران و مردم نیکوکار بین نیازمندان در قزوین توزیع می شود که برای این بسته های معیشتی 210 میلیون تومان هزینه شده است.

 

زمانی اعلام کرد: این مرحله شمشمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند است که با مشارکت بالای خیران صورت گرفته و در این مرحله 17 قلم کالا شامل برنج 10 کیلویی، روغن، عسل، تخم مرغ، حبوبات، مواد شوینده، ماسک و غیره در بین این خانواده ها توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته هم تعدادی از مسئولان شهری به همراه آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین بازدیدی را از مراحل اجرایی اقدامات مربوط به کمک های مومنانه داشتند و بر نقش مسجد به عنوان محور در کمک به محرومان تأکید کردند.

 

زمانی یادآور شد: امروز این کمک های مومنانه به دست خانواده های نیازمند می رسد که ان شاالله با این اقدام بتوانیم به سفره های محرومان رونقی بخشیده باشیم.

کد خبر 1030612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha